Heb je de inchecktablet van GetGrib? Dan kun jij jouw leden het formulieren laten ondertekenen op de tablet of via de email! Jij zet het formulier klaar, de gegevens van het lid wordt automatisch ingeladen en het formulier staat klaar voor ondertekening!


INSTELLEN

Maak een formulier aan onder Beheer > Formulieren. Zie het artikel Genereer Machtigingsformulieren voor meer informatie. 

Stel de optie Tekenen op Tablet in op ja.


TEKENVERZOEK AANMAKEN

Als het formulier is aangemaakt kunt je tekenverzoeken aanmaken!

Ga naar Leden en open het lid waar je een tekenverzoek voor wilt maken. Ga naar het tabblad Abonnementen. Per abonnement kun je een tekenverzoek aanmaken door te klikken op de knop Formulier bij het abonnement. Er opent een popup zoals hieronder. 

Selecteer het formulier dat je wilt genereren en klik op de knop Maak tekenverzoek. Dit kan op de tablet of per mail. Het tekenverzoek wordt aangemaakt en is 7 dagen geldig. 


FORMULIER ONDERTEKENEN

Als het tekenverzoek is aangemaakt kan het lid het formulier ondertekenen.

Als je hebt gekozen voor een tekenverzoek op de tablet, dan kan het lid op de inchecktablet zijn/haar naam intikken (net als bij het inchecken). Op het volgende scherm wordt rechtsonder een afbeelding getoond dat een contract klaar staat. Als het lid daarop klikt wordt het contract geopend en kan het lid het contract ondertekenen.

NA HET ONDERTEKENEN

Als het formulier is ondertekend, dan wordt het – als PDF – opgeslagen bij het lid. Ga naar Leden en zoek naar het lid. Open het tabblad Documenten. Het formulier, inclusief handtekening, wordt hier opgeslagen en is te downloaden of te delen met het lid.

Alle tekenverzoeken zijn ook te vinden onder Financieel > Tekenverzoeken. Hier staan ook verlopen verzoeken in.