
Terug naar het overzicht
In november zijn enorm veel uitbreidingen geweest aan GetGrib. Zo is de ledenpagina vernieuwd, is het mogelijk om openstaande betalingen automatisch op te volgen en is er een update geweest aan de kassa
In november zijn er veel nieuwe mogelijkheden bijgekomen. De grootste uitbreiding is je waarschijnlijk al opgevallen: de nieuwe ledenpagina. De nieuwe ledenpagina werkt sneller en toont meer informatie.
De instellingen in de lijst worden onthouden. Als je een lid opent en vervolgens weer naar de ledenlijst gaat, dan kun je weer verder waar je gebleven was.
Daarnaast zijn er veel andere updates doorgevoerd aan GetGrib!
Het inschrijfformulier heeft 2 updates gehad:
Sinds begin november is het mogelijk om een percentage als korting door te voeren bij het abonnement. Je hoeft het niet meer om te rekenen als bedrag. Scheelt heel wat rekenwerk!
Automatiseer de betalingen in GetGrib! Maak een opvolg-flow aan en zorg dat herinneringen van openstaande betalingen automatisch worden verstuurd. De flow gaat van start als een factuur is aangemaakt of als een factuur is gestorneerd.
Zie onderstaande handleiding voor meer informatie
Je kunt instellen dat leden via het ledenportaal jou kunnen machtigen voor automatische incasso. Ze voeren hun IBAN gegevens in en ondertekenen het machtigingsformulier. Vanaf dan kun jij de bedragen incasseren. Stel het in onder Beheer > Ledenportaal > Ledenportaal
Reken je veel contante betalingen af in de kassa? Dan is het nu mogelijk om wisselgeld uit te laten rekenen. Kies de betaalmethode contant en klik op de prijs. Tik het bedrag in dat het lid heeft betaald en GetGrib rekent automatisch het wisselgeld uit.
Verder is het vanaf nu mogelijk om voorraadbeheer te doen in GetGrib. Stel jouw voorraad in bij het product. Deze optie gaan we steeds meer uitbreiden. Heb je ideeën? Stuur het ons op!
Mails die je aanmaakt onder Communicatie kun je vanaf nu ook versturen naar jouw coaches. Zo houd je je coaches op de hoogte van het laatste nieuws!
Komt het weleens voor dat jij een les op het laatste moment moet annuleren? Vanaf nu kun je al jouw leden ook bereiken per SMS. Bij het annuleren van een les kun je een Push-notificatie (als je de Club App hebt), Email-notificatie en/of een SMS bericht versturen naar alle leden die hebben gereserveerd. Zo voorkom je dat jouw leden toch voor een gesloten deur staan